Obserwatorzy

sobota, 29 kwietnia 2017

191. Kartki przez cały rok 2017- zabawa u Ani odsłona 4 i wygrana

Hej.

Witam Was bardzo serdecznie w to sobotnie i w końcu słoneczne popołudnie. Choć za oknem jeszcze nie za ciepło , ale słoneczko zaczyna nieśmiało wyglądać zza chmur.

Jutro już ostatni dzień kwietnia także najwyższa pora pokazać karteczki jakie przygotowałam tym razem na zabawę do Ani.

W tym miesiącu projektowała dla nas Lidzia zwana Czarną Damą, która prowadzi bloga http://misiowyzakatek.blogspot.com/ i wymyśliła nam takie oto tematy:

- na Boże Narodzenie- żłobek,
- okolicznościowa- miś, misie,
- na Wielkanoc- w kształcie jaja,
- na I Komunię Świętą (zamienna z wielkanocną)- według mapki.

Ja wybrałam trzy pierwsze warianty i powstały na szybko takie karteczki:











I banerek do zabawy:



Na koniec będę się znowu chwalić wygraną w rozdaniu tym razem książkowym. Jakoś przypadkiem trafiłam na bloga http://nieterazwlasnieczytam.blogspot.com/ gdzie organizowany był urodzinowy konkurs. Po przeczytaniu opisów książek zgłosiłam się i wygrałam "Nadzieje i marzenia" Magdaleny Kordel. Książka jest już u mnie i po skończeniu obecnej lektury sięgam od razu po nią.



A później może wędrująca książka? Kto wie? :) Na pewno niedługo pojawi się małe rozdanie z okazji 200 posta. A co tam jak szaleć to szaleć. Ja ostatnio mam szczęście (4 candy i jedno łapanie licznika) to i chętnie komuś sprawię przyjemność. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czytając komentarze pod poprzednim postem pocieszam się, że nie tylko ja mam takie przeboje z PP. Trudno, trzy razy się dałam teraz będę stała z ich kalkulatorem i od razu będę wyjaśniała sprawę. A w kwestii doradzania to u mnie jest tak, że pracownicy w ogóle nie informują, że np. jest opcja wysyłki Kurier24 lub Kurier48 tylko wysyłaliby zwykła pocztową gdzie nie zawsze wychodzi to korzystnie dla klienta (także przekonałam się na własnej skórze). Oj wiem maruda jestem, ale obiecuję, że kończę już ten wątek i z racji długiego weekendu, którego i tak nie mam, zaczynam się zajmować rzeczami tylko przyjemnymi. :)

Witam serdecznie nową obserwatorkę: Sofię Elizę. Jest mi bardzo miło, że zasilasz szeregi moich czytelników. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)


A tymczasem kończę kolejnego tasiemca jak na moje możliwości. Mąż nadal dłubie przy swoim warsztacie i nie mam się komu żalić i chwalić. Pozostajecie mi tylko Wy- moi Drodzy Czytelnicy.

Do kolejnego. Pa pa pa.

13 komentarzy:

  1. Aniu jak zwykle u Ciebie jest pięknie. Świetne hafty i cudne kartki powstały. Wzorek z szopką jest genialny , grafika z misiem skradła moje serce , a jajo wyszło genialnie.
    Cieszę się że nadal bawisz się w zabawie karteczkowej.
    A co do PP to Panie z okienka sa tu najmniej winne . Nie wiem czy wiesz że one dostaje premię od obrotu , i muszą osiągnąć określony poziom żeby ja wogóle dostać. to nie ma się co dziwić , że nie proponują tańszej wysyłki. Winny jest pracodawca monopolista. Dobrze że ja mam znajomości na naszej poczcie. :-) A tak jeszcze doradzę najtańsza jest tzw paczka mini , kupujesz opakowanie z opłacona przesyłka poleconą , kosztuje chyba 9,50 . Poczytaj sobie na stronie PP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu! Piękne karteczki. Gratuluję wygranej książki jak i kolejnej wygranej w candy na blogu u Asi :). Pozdrowienia z okolic Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kartki, gratulacje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki przygotowałaś, najbardziej podoba mi się ta wielkanocna. Ciekawie ją wykończyłaś. Gratuluję wygranej i pozdrawiam słonecznie (wreszcie słońce wychyla się zza chmur )

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki:-)
    Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :)) Co do ksiązki to ciut zazdraszczam ;) przeczytałam już kilka autorstwa pani Magdy i... bardzo je polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki! Nie umiałabym wybrać najładniejszej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne karteczki, najładniejsza to ta bożonarodzeniowa, chociaż wielkanocna też niczego sobie, ojoj nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń