Obserwatorzy

środa, 25 stycznia 2017

167. Kartki przez cały rok 2017- zabawa u Ani odsłona 1 i czytadła

Witajcie dobre duszyczki. :)

Dzisiaj przyszła pora na pora na prezentację kolejnych przygotowanych przeze mnie karteczek. Tym razem na zabawę u Ani. Organizatorka w drugiej edycji postanowiła zmienić trochę zasady i co miesiąc robimy karteczki według wytycznych innych projektantek. Rozpiska prezentuje się następująco:




W miesiącu styczniu projektowała dla nas sama Ania



i wymyśliła zabawę w BINGO:



Naszym zadaniem było wykonanie min. 3 kartek w wybranych przez nas kombinacjach:
- wielkanocną,
- okolicznościową
- bożonarodzeniową zamienną na drugą wielkanocną.

Oto moje wytwory wyobraźni:




zielony- koło/owal- ramka (haftowana) 
lub 
kwiat/roślina- napis- ramka
lub
nitka/sznurek- napis- koło/owal




kwiat/roślina- napis- ramka 
lub 
zielony- napis- czerwony
lub
zielony- koło/owal- ramka




kwiat/roślina- napis- ramka
lub
kwiat/roślina- nitka/sznurek- czerwony


I na koniec jakiś tam kolaż, nad którym zdecydowanie muszę popracować:



Na koniec pragnę Wam jeszcze zaprezentować i jednocześnie polecić książki, które przeczytałam w styczniu. Aż sama się sobie dziwię, że udało mi się pogodzić czytanie z haftowaniem. :)


1. Agnieszka Lingas- Łoniewska "Szukaj mnie wśród lawendy"  Zuzanna- tom I


2. Lidia Witek "Wybór Marty"



 3. Agnieszka Lingas- Łoniewska "Bez przebaczenia" (powieść o pięknej miłości, która skutkowała nieprzespaną nocą i zużyciem paczki chusteczek)





I na pewno na tym nie zakończę styczniowego czytania. :)

Do zobaczenia. Pa pa pa...


17 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły :) Ja jeszcze muszę okolicznościową wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu cieszę się że postanowiłaś kontynuować zabawę kartkową , witam Cię serdecznie w II edycji. Liczę na 100% frekwencje. Twoje hafty jak zwykle mnie zauroczyły a oprawione w kartki wyglądają super. Podziwiam za pogodzenie czytanie z wyszywaniem . Dla mnie póki co niewykonalne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne kartki, a hafciki przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki z super hafcikami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kartki, a już ta z babeczką w kwiatach - rewelacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki :-)))Podziwiam precyzję wykonania tych malutkich i niesamowity urok babeczki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż pięknych karteczek i hafcików. Jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki! Zuzannę Łoniewskiej właśnie czytam, a dwie następne czekają w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe arcydzieła te twoje karteczki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki, śliczne wszystkie prace. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Trafiłam tu przypadkowo ale na pewno zostanę na dłużej. Pozdrawiam z okolic Międzyrzeca. http://ksiezycowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki, jedna ładniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń